"Any reproduction of images on this blog is under license." "All images are the intellectual property."

2011. szeptember 28., szerda

Mucuska a teddy tündér






Mucuska valahogy megszületett.
Valahogy.
Az milyen?
Először minden a fejben dől el.
Nálam is.
Kigondoltam, hogy hogy is nézzen ki egy hatvanat jócskán betöltő asszonyság, aki már nem kicsit szenilis, s nem kicsit mókás a környezete számára.
Amolyan mackóvarró, mackókészítő, aki átlényegült tündérré.
A mackó- mackók tündérévé.

Persze a történetét ( nevezzük annak) már előbb kitaláltam, mint magát a figurát.
Hm, tényleg.
Elképzeltem magamban és elkészítettem.

Nekem Mucuska egy tündér.:)

A mackók tündére.

Amolyan...hungarian art teddies dream ...szerűség.

:) Imádom, hogy így keresnek rá a blogomra.:)





Gabi (Sieve)





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...