"Any reproduction of images on this blog is under license." "All images are the intellectual property."

2011. november 6., vasárnap

Britney




A kínai kopasz kutyám neve Britney lett, Spears után szabadon.

Míg alakult a személyisége is kikristályosodott. Olyan Britney-ses lett.:)

Mit kell még tudni? (most nem mese, hanem a való következik)

Teste hossza 28 cm , magassága pedig 29 cm.Saját magam terveztem a szabásmintáját ,amit azután az anyagra fektetve körberajzoltam, kivágtam, megvarrtam, majd a fejbe szemet helyeztem és kitömtem. Ezek után festettem, finomítottam, mint szokom azt immár tíz éve.:)
No, tehát egy igazi kis "remekmű" lett, ami akár kiállításon, akár versenyen is megállja a helyét...

Hogy, hol és miképp az még a döntésemtől függ.


Tehát képekben a kis kínaim.


Plusz képek még:






Ékszerek is és antik bársony nyakörv, ami ezüstszállal van hímezve. (valódi ezüst, mert valóban régiség)



Fülén is szőr a fajtajelleg szerint.



Lábakon is....ami nem volt egyszerű munka....



Farok pamacs.




Pettyes akár egy sakál, pedig nem.




Francia gyöngyözött csipke a hátára terítve...



Igazi nő!:)




Szinte megismételhetetlen darab, aminek részleteiben az ördög bújik.:)



Gabi (Sieve)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...