"Any reproduction of images on this blog is under license." "All images are the intellectual property."

2009. október 29., csütörtök

Levél egyik nagyon kedves vevőmtől Dóritól.:)


Marcipán Manci az egyik versenygyőztes mackóm új "anyukára " talált Dóri személyében.:)

Manci immár Ausztriában él szeretettel körülölelve , ami nekem is nagy örömöm, hisz egyik legkedvesebb "gyermekem" !:)!:)


Egy levél az új "Anyukától" Dóritól, Manci nevében megírva!:)

----------------------------------------------------------


Kedves Édesanyám!

Küldök Neked pár fotót magamról, innen a távolból az ausztriai hegyekből. Nagyon jó nevelőanyukát találtál nekem! Szeret engem, és gondoskodik rólam. Első nap nagyon megijedtem, de hamar átölelt és megnyugtatott. Nagy változásokon mentem keresztül. Nevelőanyukám teljesen levetkőztetett, de nem fáztam, mert betakargatott. Kiderült, hogy a ruháimat és a kalapomat, na meg a tortámon a csipkét, a rózsákat és a zsinegeket is kimosta. A díszeim olyan szépek lettek, mint amikor megszülettem! Észre sem vennéd a keze munkáját! Nagyon igyekezett a Te alkotásodat tiszteletben tartva, mindent visszahelyezni az eredeti állapotába. Fogadott anyukám 24 órát dolgozott rajtam, mire készen lett, nagyon fájtak a kezei és nagyon álmos volt, de mosolyogva azt mondta nekem, hogy megérte, mert így régi szépségemben pompázhatok!
A vanília színű
rózsák már nem barnák, és a csipkéim is hófehérek lettek...

Egy szó, mint száz jó helyre kerültem, ezért küldök Neked képeket, hogy ezt Te is a saját szemeiddel lásd, és így emlékezzél rám!

Ja, és lettek tesóim is, akik szintén nagyon örülnek Nekem! Sarah-Lilla, Mozart, Igor, Olivér és Málna.

Nevelőanyu küld Neked Igorról is fotókat, mert múltkor azt mondtad Neki, hogy nem érkeztek meg….

(Azért nagyon-nagyon hiányzol ám, de ne aggódj értem, mert én így is nagyon boldog vagyok!)

Sokszor puszil a távolból:

Lányod, Marcipán Manci













































Sieve



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...