"Any reproduction of images on this blog is under license." "All images are the intellectual property."

2011. december 2., péntek

Albert a "majdnem" rénszarvas-maci



Albert szintén "szerelem" gyermekem!
Nagyon jókedvvel készítettem saját ötletem és szabásmintám alapján, s jókedvet generált az elkészítése alatt.Nagyon,nagyon szeretem. Bűbájos a nyeke-nyóka, de rendesen összeállított és csuklózott a teste . Pocakja kopaszka, mint ahogy azt már megszoktátok a mackóimnál.

Kabátkáját polárból szabtam , varrtam és fenyőfákat applikáltam rá.Ugyanígy a sapkájára is és csillagokat és hópelyheket hímeztem az anyagra.
Hogy teljes legyen az összkép Albert sapkájára (is) rénszarvas agancs került, amit szintén annyira nyeke-nyókára készítettem, mint maga a mackót!

Nagyon a szívemhez nőt, nagyon az én szájízem szerint készült, nem beszélve arról, hogy nagyon az én stílusom.:)


Ha beleszerettél, ne restelj szólni! Érdeklődj, ha magadnak, vagy szerettednek szeretnéd ajándékozni .


Képek szavak és mellébeszélés nélkül nélkül, mert magukért beszélnek.;)
















Gabi(Sieve)



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...